اسکین کر چیست و چه فوایدی دارد?

 اسکین که شامل مجموعه ای از روش های مراقبتی برای پوست است که منجر به حفظ، سالم ماندن و جلوگیری از پیری زودرس پوست می شود.  پوست بدن مساحتی در حدود ۲ متر مربع دارد و بزرگترین عضو بدن محسوب می شود.  اسکین کر طیف وسیعی از روش های درمانی و مراقبتی پوست را شامل می شود و یک صنعت عظیم جهانی است که نیاز به دانش و مهارت ویژه دارد.  اسکین که برای تمامی افراد توصیه می شود،  زیرا منجر به حفظ سلامت پوست می شود و اگر شخصی با مسئله جوش، آکنه،  چروک پوستی،  پسوزیاریس، اگزما و حساسیت پوستی مواجه است اسکین کر یک توصیه بسیار موثر می باشد.

 اسکین که در مرکز حرفه ای والربیوتی،  شامل پاکسازی پوست، آبرسانی پوست، مزوتراپی، درمان جوش و آکنه، درمان لک، کلاژن درمانی، جوانسازی، درمان لک، اسکوم تراپی، میکرونیدلینگ و… میباشد. 

فیوژن اکوادرم( هیدرودرمی،  هیدراته کردن پوست):

  روشی از اسکین‌کر می باشد که منجر به احیا  پوست و حذف سلول های مرده می شود  و باعث طراوت و شادابی پوست میشود.  این روش برای پوست های خشک و دهیدراته و مستعد آکنه توصیه می شود. 

در یک جلسه پاکسازی پوست چه خدماتی ارائه میشود؟

پاکسازی پوست یک واژه عمومی است و یکی از اصلی ترین روش های مراقبت پوست میباشد. و در یک جلسه پاکسازی تخصصی در کلینیک والربیوتی این 3 هدف کلی انجام میشود و هر کدام از روشها فواید منحصر به فردی برای پوست دارند.

  1. حذف سلول‌های مرده از سطح پوست یا اگزفولیشن (exfoliation)
  2. پاکسازی منافذ باز پوست، تخلیه کومودون ها، آلودگی‌ها، چربی‌ها و مواد اضافی روی پوست
  3. کمک به پوست با آبرسانی، تغذیه یا بهبود خونرسانی توسط ماسکهای اورجینال فرانسوی و اسپانیایی

برداشت سلول‌های مرده

سطحی ترین لایه پوست اپیدرم نام دارد. در این سطح پوست لایه های شاخی یا اپیدرم قرار دارد. وظیفه سلولهای شاخی محافظت از پوست بدن میباشد. و هر 30 روز یکبار سلولهای مرده روی سطح پوست تجمع پیدا میکنند و باعث جوش، آکنه، خشکی و یا تیرگی پوست میشوند. برداشت و حذف سلولهای مرده در یک کلینیک معتبر به شما کمک میکند تا پوستی سالم، شاداب و درخشان داشته باشید.

اگزفولیشن یکی از مراحل موثر و بسیار مهم در لاین پاکسازی عمیق پوست میباشد و باید به صورت اصولی انجام شود. این مرحله باعث تسریع جریان خون، لایه برداری پوست میشود و در نتیجه کمک میکند به جوانسازی پوست صورت. اگر این مرحله به درستی و در مرکزی معتبر انجام نشود منجر به تسریع در روند پیری پوست میشود.

پاکسازی سطح پوست از دانه های سرسیاه و سرسفید و کومودون ها

بر روی پوست انسان چربی هایی قرار دارد که باعث حفظ رطوبت پوست میشود. وقتی چربی ها بر روی پوست صورت تجمع پیدا میکنند، منجر به جوش و آکنه میشود. در این مرحله کلینیک تخصصی والربیوتی در تلاش است تا با روشها و متدهای اصولی، چربی های اضافی پوست حذف کند، جوش ها و آکنه ها را تخلیه نماید و سطح پوست را از آلودگی ها و آلاینده هایی که به طور طبیعی بر روی پوست می نشیند پاک نماید.

و شما مراجعه کننده عزیز، باید در نظر داشته باشید که استفاده از لایه بردارها در منزل نه تنها به کیفیت پوست شما کمک نمیکند بلکه باعث ایجاد آکنه نیز میشود. زیرا در مرحله لایه برداری باید اصول اینکار به درستی رعایت شود.

در کلینیک والربیوتی یک جلسه پاکسازی عمیق پوست شامل مراحل زیر میشود:

در ابتدا توسط مشاور مجموعه، مشاوره رایگان پوست و مو برای کلاینت انجام میشود. تا مشکلات پوست و مو رسیدگی شود. و راه حلها ارائه شود. سپس مراحل زیر انجام میشود:

  • ولکام
  • پاکسازی سطحی پوست توسط محصولات اورجینال
  • اسکراب و پیلینگ پوست
  • بخور گرم به منظور تخلیه منافذ و بهبود خونرسانی
  • تخلیه کومودون ها، دانه های سرسیاه و سرسفید
  • تخلیه آکنه
  • آیس گلوبال
  • ماسک مورد نیاز پوست کلاینت به منظور پاکسازی، آبرسانی و جوانسازی پوست
  • ماساژ صورت توسط محصولات مغذی پوست به منظور آبرسانی و احیاء مجدد پوست

در یک جلسه پاکسازی عمیق پوست، خونرسانی در پوست شخص ایجاد میشود، کلاژن سازی تحریک و تقویت میشود و در نتیجه سلولهای جدید تولید و یکسان سازی رنگ پوست انجام میشود.

برای انجام پاکسازی عمیق پوست در کلینیک والربیوتی می‌توانید جهت تعیین وقت مشاوره با شماره های 09122794123 یا پیج اینستاگرام به نشانی VALAREBEAUTTY در تماس باشید. تمامی مراحل و اثرات پاکسازی در جلسه مشاوره به طور کامل برای شما توضیح داده خواهد شد.

پیام بگذارید

محصولات محبوب