چرا پوست صورت نیاز به پاکسازی دارد؟

یکی از مهمترین فاکتورها برای داشتن پوستی سالم و شاداب و به دور از لک و جوش پاکسازی صحیح و اصولی پوست صورت است.

انجام این فرآیند یکی از اصولی ترین مراحل برای کند کردن فرآیند پیری و چروک صورت است که به دلیل آبرسانی و سم زدایی اصولی ایجاد می شود.

فواید پاکسازی پوست

می دانیم که پوست اولین سد دفاعی بدن محسوب می‌شود و وظایف مهمی همچون دفع سموم و مواد زائد از بدن را دارد که این عمل از طریق غدد تعریق موجود در پوست صورت می‌گیرد. بنابراین اولین اقدام برای داشتن پوستی سالم و در نتیجه زیبا و شاداب، اولین گام بعد از پاکسازی روزانه، پاکسازی ماهیانه صورت با روش های اصولی و عمیق است تا پوست از انواع آلودگی و سموم موجود در هوا، مئاد آرایشی و یا عوارض های ناشی از بیماری ها پاک و تمیز شود.

  1. در پاکسازی ، علاوه بر برداشتن سلولهای مرده و شاخی از سطح اپیدرم مواد معدنی دریایی ، جذب پوست شده و مواد زائد و سموم از طریق پوست دفع میشود که این امر باعث افزایش خونرسانی و افزایش تحریک ساخت و تولید کلاژن در لایه های میانی پوست شده  و باعث جوانسازی و رفع چین و چروک های سطحی پوست میشود .
  2. در پاکسازی، جوش های زیر پوستی و دانه های سرسیاه  و سرسفید  از پوست تخلیه میشوند که به این روش پاکسازی عمیق کومودون هم گفته می شود.
  3. بعد از انجام پاکسازی ، جذب و اثر بخشی کرم های مصرفی 80% افزایش می یابد و به اصطلاح مواد آرایشی در طول روز بهتر بر روی پوست می خوابد
  4. پاکسازی باعث آبرسانی ورطوبت دهی به  همه انواع  گونه های پوستی حتی پوست‌های خشکمیشود و با این کار از بروز چین و چروک و پیری زودرس پوست جلوگیری می‌ شود
  5. پاکسازی  روشی است که با دست انجام میشود و هیچگونه سایش و آزردگی و عفونتی در پوست ایجاد نمی کند و فقط سلولهای شاخی و مرده از سطح پوست برداشته میشود و هر ماه و در تمام فصول سال،  قابل انجام است

6. بعد از انجام پاکسازی نیاز به مراقبت خاصی ندارید  و می تواند بلافاصله در مراسم و میهمانیها شرکت               کنید و از زیبایی پوست خود لذت ببرید .

پیام بگذارید

محصولات محبوب