نکاتی که هنگام انتخاب عطر مردانه باید در نظر بگیرید

نکاتی که هنگام انتخاب عطر مردانه باید در نظر بگیرید

ممکن است بخواهید دوست، همسر یا شریک زندگی خود را با یک عطر جدید غافلگیر کنید، اما می دانیم که یافتن رایحه مناسب دشوار است. نگران نباشید! در این مقاله ترفندهای انتخاب عطر مناسب با شخصیت مردانه را برایتان ذکر کرده ایم.

انتخاب عطر برای مردان می تواند یک کار دلهره آور باشد! به این دلیل؛ مجله والربیوتی یک راهنما برای شما آماده کرده که با سبک شخصیت همسر یا دوست شما مطابقت دارد. و به لطف نگرش لی سی که به عنوان معاون تولید، توسعه و نوآوری عطر در شرکت عطرسازی Firmenich فعالیت می کند، انتخاب اشتباهی نخواهید داشت!

به گفته لی سی، معاون تولید، توسعه و نوآوری عطر: «همه ما با عطرها رابطه منحصر به فردی داریم. دلیل استفاده آقایان از عطر می تواند به ما سرنخی بدهد که چه نوع عطری را دوست دارند.» برای انتخاب عطری که مناسب شخصیت و استایل دوست پسر یا همسرتان باشد با مجله والربیوتی همراه باشید!

در ابتدا به معرفی خانواده عطرها میپردازیم:

  • خانواده عطرهای کلاسیک 
  • خانواده عطرهای بریو 
  • خانواده عطر عاطفی
  • خانواده عطرهای دنج و ظریف 

خانواده عطرهای کلاسیک: معطر و مرکبات

چگونه می توانیم او را توصیف کنیم: مردی سنتی و با اعتماد به نفس که عاشق سبک کلاسیک است…

عطر او هم هنگام رفتن به دفتر و هم در اوقات فراغت به او احساس قوی و شادابی می دهد. بنابراین، می توانید رایحه های معطر و با طراوت را ترجیح دهید که حس مردانه ایجاد می کند.

به گفته لی سی، “خانواده عطرهای معطر، ستون دنیای عطر سازی مردانه است“. 

این محصولات با ترکیب نت های pure، قوی و انرژی زا، میراث محصولات مراقبت مردانه هستند.

اسطوخودوس عنصر اصلی نت سرخس است که رایحه‌های نمادین و گیاهی را با هم ترکیب می‌کند. و به خاطر اثر طراوت بخش و آرامش بخشش در بین افراد شناخته شده و جذاب است.

در پاسخ به این سوال که:

.» چگونه می توان برای یک آقا عطر مناسب انتخاب کنیم؟ والربیوتی به شما توصیه می کند از رایحه های کلاسیک کاندید کنید!

پیشنهادات رایحه:

عطری انتخاب کنید که در آن رایحه وتیور(vetiver) وجود داشته باشد. وتیور برگرفته از علف درخت لیمو است. وتیور Chrysopogon zizanioides  که به آن خوس نیز گفته می شود، علف چند ساله از خانواده Poaceae است که ریشه های آن حاوی روغنی است که در عطرها استفاده می شود.   وتیور در روزهای گرم بوی علف خشک  و نت های مرکبات میدهد. رایحه ای بسیار خوشایند متصاعد میکند که برگرفته از لیمو،عناصر خاک و چوب است و خواص روانی بسیار قوی دارد.

عطرهایی که حاوی این رایحه میباشند شامل:

  1. Giordani Gold Mister Giordani EdT : برگرفته از نت های گریپ فروت و شمعدانی 
  2. Glacier EdT
     با نت های مرکبات، شمعدانی و چوب می توانند گزینه های عطر مناسبی برای مردان سبک کلاسیک باشند!

خانواده عطرهای  Brave(مناسب افراد شجاع) :  دارای رایحه چوبی و آروماتیک

چگونه می توانیم خانواده عطرهای  Brave را تعریف کنیم:

والربیوتی در این خصوص شما را راهنمایی میکند. افرادیکه ذاتا شجاع و جسور هستند، دوست دارند مد را دنبال کنند و جای تعجبی نیست که این افراد دوست دارند تاثیری ماندگار از خود به جای بگذارند.

حالا چگونه میتوان برای مردانی با این سبک عطر انتخاب نمود؟

برای انتخابی فراموش نشدنی، باید عطری را انتخاب کنید که با نت های چوبی، میوه ای یا عناصر سبز ترکیب شده باشد. به گفته لی سی؛ “بسیاری از مردان دوست دارند عطرشان برجسته باشد! اکثر چنین مردانی مایل به استفاده از یک عطر شیک هستند و همیشه به دنبال یک رایحه با کیفیت بالا و با شخصیت هستند. با نت های کهربایی یا چوبی، که همیشه می تواند توجه اطرافیان را به خود جلب کند.”

توصیه‌های عطر

  • ادوپرفیوم SECRET EDP که با نت های ترنج و یخ آغاز میشود، و در قلب نت رایحه مریم گلی قرار داده شده.
  • عطر ECLAT STYLE  که ترکیب شده با نت های هل و چرم.

خانواده عطر عاطفی: با رایحه  شرقی و چوبی

چگونه او را توصیف کنیم: او مردی کاریزماتیک و خلاق با ذائقه پیچیده است. عطر راهی برای اوست که حواس خود را نوازش کرده و جذابیت بیشتری داشته باشد. عطرهای ایده آل او عبارتند از: رایحه های عجیب و غریب، معطر و مرموز… ما فکر می کنیم که رایحه های شرقی و چوبی برای او مناسب است.

به گفته لی سی: «بعضی از مردان برای تقویت اعتماد به نفس و تحت تاثیر قرار دادن دیگران از عطر استفاده می کنند. چنین مردانی تمایل دارند رایحه‌ای ملایم، چوبی و معطر را ترجیح دهند که حس اعتماد به نفس و گرمی را القاء کند.

پیشنهادات عطر

Lost in your for Him EDT : با نت های بالایی اعتیاد آور از دانه تونکا، زنجبیل و تند

Ascendant EDT: که ترکیب هماهنگ رازیانه شیرین و وانیل را با نت های تازه ترنج منعکس می کند .

 

خانواده عطرهای دنج و ظریف : مرکبات و چوبی

چگونه می توانیم او را توصیف کنیم: او مردی تشنه ماجراجویی و آرام است! بنابراین او از عطر استفاده می کند تا احساس خوبی داشته باشد و هر روز مقداری انرژی محرک دریافت کند. شما باید عطرهای سبک با رایحه طبیعی و رایحه pure را ترجیح دهید.

لی سی خطاب به این افراد می‌گوید: «او می‌خواهد به لطف بویش احساس امنیت کند و پذیرفته شود. به طور کلی با بازتاب های چوبی و مرکبات؛ در جستجوی عطری زیبا، آرامش بخش و مردانه است.

توصیه‌های عطر:

 Eclat Homme EDTبا نت‌های مشخصی از سیترون و چرم بارنیا .

پیام بگذارید

محصولات محبوب