فواید آبرسانی پوست صورت

یکی از روش هایی که می توان پوست را احیا و شاداب نمود آبرسانی پوست می باشد. آبرسانی به پوست برای هر سنی بدون ضرر است. آبرسانی به پوست باعث ترمیم، احیا شادابی و لایه برداری پوست  می‌شود.  هیدرودرمی یا آبرسانی به معنای رطوبت رساندن به پوست میباشد و توسط این فرآیند می توان سلول ها را سر زنده و مجدد شاداب نمود و همین امر منجر به شادابی پوست شما می شود.  با افزایش سن در پوست خود شاهد خطوط ریز، چروک‌ها می شویم.  و سن سی سالگی به بعد این امر بیشتر ملاحظه می شود.  داشتن رژیم غذایی سالم، آشامیدن ۸ لیوان آب در روز، استفاده از میوه و سبزیجات، مصرف کمتر فست فود و کربوهیدرات ها کمک شایانی به حفظ پوست می کند. البته داشتن یک روتین منظم برای پاکسازی و احیای پوست، استفاده از کرم آبرسان مناسب با تایپ پوستی نیز توصیه می شود. 

 چرا باید پوستمان را آبرسانی کنیم؟

 وقتی سن از سی سال می کند چروک پوست بیشتر میشود. این مسئله در پوستهای خشک بیشتر و شدیدتر می باشد. وقتی شما پاکسازی عمیق پوست انجام می دهید سطح پوست شما از سلولهای شاخی پاک میشود و جوش ها، آکنه ها، کاملاً تخلیه می شوند.   همین امر منجر می‌شود تا یک ماسک آبرسان عمیق حاوی هیالورونیک اسید بتواند به پوست وارد شود و کمبود آب پوست را جبران کند.  بعضی از افراد بر این باور هستند که پاکسازی و آبرسانی پوست یک روش فانتزی محسوب می شود اما اینطور نیست.  پاکسازی و آبرسانی پوست یک روش درمانی می باشد و شما با داشتن پوست خوب و سالم همیشه اعتماد به نفس دارید.

 و نکته مهم این است که:

 ۳۰ درصد پوست بدن انسان از آب و چربی تشکیل شده است. اگر پوست رطوبت خود را از دست بدهد در نتیجه پوست دهیدراته می شود، خشکی ها بر روی پوست مشاهده می شوند و خطوط پیری نمایان می شود.

 کرم های آبرسان:

 آیا میدانستید ایجاد کشیدگی و خشکی در پوست باعث ترک خوردگی پوست شما میشود لایه های تحتانی پوست در معرض باکتریها و عفونت‌های احتمالی قرار می گیرند و در نتیجه شما حاکم بر روی پوست خود مشاهده می کنید؟

  وظیفه کرم‌های آبرسانی چیست؟

 کرم های آبرسان حاوی اسید هیالورونیک،روپیلن گلیکول،  اسید لاکتیک،  عصاره بلغور میباشند به همین علت باعث رطوبت و آبرسانی به پوست می شوند و چروک زودرس پوست جلوگیری می کند و به عنوان یک لایه محافظ بر روی پوست عمل می کنند و جلوی از دست رفتن آب میان بافتی را می گیرند. 

 نکته مهم را مد نظر قرار دهید که پس از پاکسازی عمیق پوست و حذف سلول های مرده از سطح پوست محصولات آبرسانی پوست بهتر جذب می شوند و عملکرد بهتری بر روی پوست دارند.  چون ماسک حرفه ای آبرسان،  از راه بیرونی رطوبت پوست را افزایش می دهد و این روش حرف های آبرسانی پوست باعث افزایش رطوبت رسانی به سلولهای تورژسانس   می‌شود و سلول ها متورم می‌شوند و در نهایت پوست شاداب تر می شود.

پیام بگذارید

محصولات محبوب