فواید اسکوم تراپی

اسکوم تراپی پاکسازی عمیق پوست صورت با استفاده از امواج و روش غیر تهاجمی، اسکوم تراپی نامیده می شود.

دستگاه تخصصی اسکوم با کمک امواج یونی و امواج ماوراء صوت باعث پاکسازی پوست می شود. ژل های درمانی ای که در این روش استفاده می شوند عموما از جنس مواد طبیعی و معدنی هستند و به همین دلیل قابلیت نفوذ در لایه های پوست را دارند و تاثیر زود هنگام این تکنیک باعث شده است که مردم علاقه مندی بیشتری به تست آن پیدا کنند.

استفاده از این دستگاه و روش های اسکوم تراپی، نیاز به آموزش و کسب مهارت های ویژه ای دارد. طبیعتا چنین تکنیک هایی قابلیت اجرا در همه ی سالن های زیبایی را ندارد. توصیه می کنیم که در صورت نیاز به استفاده از اسکوم تراپی، حتما از مراکز دارای مجوز استفاده کنید.

از فواید اسکوم تراپی میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. شادابی و جوانسازی پوست
  2. درمان لک های پوستی
  3. درمان و رفع چین و چروک ها
  4. رفع محل جوش
  5. پاکسازی پوست
  6. آب رسانی به پوست
  7. کلاژن سازی 
  8. لیفتینگ 
  9. درمان جای اسکار و زخم 
  10. درمان حساسیت های پوستی 
  11. درمان لک و کک و مک 
  12. آفتاب سوختگی 
  13. درمان ترک های پوستی 
  14. درمان خشکی پوست 
  15. ارتقاء کیفیت ماهیت پوست

اسکوم تراپی اغلب برای ناحیه ی صورت و اطراف چشم به کار گرفته می شود؛ اما در صورت نیاز می توان برای بخش های دیگر پوست نیز از آن استفاده کرد.
عملکرد دستگاه اسکوم ، استفاده از ژل مورد نیاز برای هر نوع پوست همراه با ماساژ ژل با استفاده از دستگاه بر روی صورت است که طراوت و شادابی از دست رفته را به صورت شما بازگرداند. این تکنیک سال هاست در کلنیک های درمانی و زیبایی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

این روش به دلیل غیر تهاجمی بودن ، جوابدهی بسیار عالی و سریع ، اثر ماندگار تخصصی ،ترمیمی و درمانی بودن در سطح جهان مخاطبین بسیار زیادی دارد. در طول اسکوم تراپی، ماساژ پوست، مواد مغذی ژل ها را به لایه های زیرین پوست نفوذ می دهد.